Čitatelji časopisa "Auto Bild", "auto motor und sport" i "Auto Zeitung" odabrali su LIQUI MOLY kao omiljenu marku sredstava za podmazivanje. I u 2012. stručnjak za motorna ulja i aditive LIQUI MOLY omiljena je marka sredstava za podmazivanje u Njemačkoj. Prema odabiru čitatelja časopisa "Auto Zeitung" i "auto motor und sport" ovo je njemačko poduzeće u rubrici sredstava za podmazivanje ponovo izbilo na pročelje i obranilo prošlogodišnji naslov. Časopis "Auto Bild" također je ove godine po prvi put anketirao svoje čitatelje. I tu je većina ispitanika stavila LIQUI MOLY na prvo mjesto.
Među markama sredstava za podmazivanje LIQUI MOLY sada je po treći put najbolja u klasi. Najizraženiju pobjedu odnijela je u anketi koju je prvi put proveo časopis "Auto Bild" (izdanje 10/2012 od 9. ožujka 2012). Na pitanje "Tko ima dobra sredstva za podmazivanje za automobile?" 71 posto ispitanika odabralo je LIQUI MOLY. Slijedi Castrol na drugom mjestu s gotovo 20 posto razlike. U izboru za najbolje proizvođače automobila i njihove dobavljače sudjelovalo je 80.000 čitatelja.
Općenito vrijedi da je teže obraniti titulu negoli je zaraditi. Lovci postaju lovine, pa oni koji su nekoć bili na nišanu, poslije i sami kroz njega gledaju. Međutim, njemačkim proizvođačima sredstava za podmazivanje uspjelo je ostaviti sve druge daleko iza sebe. Marka se još jednom uspela na vrh prilikom izbora za Best Brand u kategoriji sredstava za podmazivanje u časopisu "auto motor und sport" (izdanje 7/2012 od 8. ožujka 2012). I u glasovanju za najbolju marku 2011. godine časopisa "Auto Zeitung" (izdanje 6/2012 od 29. veljače 2012) LIQUI MOLY dobio je većinu glasova. Tražile su se marke s kojima su čitatelji imali dobra iskustva. Kod sredstava za podmazivanje najčešći odgovor bio je "LIQUI MOLY", a u rubrici sredstava za čišćenje ovo poduzeće osvojilo je drugi po redu broj glasova, kao i godinu prije. Prestigao ga je samo Sonax.
Časopis "auto motor und sport" svoje je čitatelje pitao "Koja poduzeća vam svojim proizvodima ulijevaju povjerenje?". Više od 90.000 čitatelj odazvalo se na anketu, pri čemu je njih 57,3 posto – devet posto više nego u 2011. – odgovorilo "LIQUI MOLY" i tako odabralo poduzeće kao Best Brand 2012. godine u kategoriji sredstava za podmazivanje. I u ovom glasovanju najveći konkurenti Castrol i Mobil našli su se na drugom i trećem mjestu.
Ernst Prost, direktor i član društva LIQUI MOLY, ne skriva svoje oduševljenje: "Čitatelji tri najveća njemačka automobilska časopisa nedvojbeno su se opredijelili za našu marku. To je najljepša potvrda koju smo mogli dobiti." Izvrsna kvaliteta proizvoda te obilje koncepata i proizvoda zasigurno su odigrali svoju ulogu u uspješnom ishodu u sve tri ankete. "Odlučujuća je bila i reklamna kampanja kojom smo istaknuli svoju prisutnost u medijima", kaže Ernst Prost. Poduzetnik ističe značaj proizvodne lokacije u Njemačkoj te čestitosti, ugleda i želje za uspjehom. "Mi smo humano poduzeće. Na tome se temelji naše marketinško i trgovačko djelovanje proteklog desetljeća. Sjeme koje raste donoseći sve veće plodove."
U godini koja dolazi ovaj stručnjak za motorna ulja želi obraniti svoje pozicije na vrhu. Time bi mu po treći put za redom uspjelo odnijeti pobjedu u dva časopisa. U sportskom žargonu, bio bi to pravi hat trick naslova. Ernst Prost: "To bi bila prava senzacija."