Usredotočeni na cijeli svijet

LIQUI MOLY je aktivan u više od 90 zemalja širom svijeta. Sofisticirani proizvodi i savršena usluga temelj su našeg uspjeha, podržanog jakom robnom markom. Uspjeh prodaje ovisi o privlačnoj snazi i savršenosti proizvoda. Ljude će oduševiti samo ona robna marka koja odiše emocijama. Tvrtka LIQUI MOLY poduzima velike napore da svoju robnu marku učini svjetski poznatom – što je veliki izazov za tvrtku koja djeluje širom svijeta.

Individualnost, a ne masovnost

Višestruke mjere uključuju naš angažman u sportovima. Automobilizam zauzima istaknuto mjesto. Pored angažmana u auto mobilističkim utrkama u pojedinim zemljama, LIQUI MOLY Team Engstler predstavlja nositelja naše marketinške strategije. Ona je počela na Svjetskom prvenstvu turističkih automobila na kružnim stazama, Svjetskom prvenstvu po pravilima FIA WTCC i u Njemačkom Procar-ADAC kupu. Cilj je uvijek upečatljiva pojava robne marke pred gledateljstvom širom svijeta kako bi ju učinili poznatom i prepoznatljivom. Ovo je ujedno i razlog fokusiranja na logotip LIQUI MOLY-ja na drugim međunarodnim sportskim događanjima: bilo u Svjetskom prvenstvu u rukometu, skijaškim letovima ili skijaškim skokovima na Turniru četiri skakaonice. Naši regionalni kupci imaju također koristi jer na ovaj način robna marka ulazi u njihove domove, pojavljujući se na pročeljima benzinskih postaja, radionica, u promotivnim događanjima, reklamnim materijalima, materijalima za uređenje trgovina i vanjsko uređenje, katalozima, uputstvima, posterima i video materijalima.

utrka

Na kraju, nisu ni brojke ni koncepti oni koji potiču emocije, već su to ljudi koji svakodnevno predano i s oduševljenjem rade za dobrobit robne marke LIQUI MOLY. Ovaj užitak i strast prenosimo na naše kupce i njihovo poslovanje – u korist njih samih.