LIQUI MOLY ulazi u Formulu 1

LIQUI MOLY otvara financijsku 2019. godinu senzacijom: Njemački specijalist za ulja i maziva ulazi u Formulu 1. Bit će to u obliku oglašavanja na 11 utrka, probrani među rijetkim robnim markama.
Nadamo se kako ćemo neke od više od milijardu gledatelja koji prate ovaj spektakl putem televizije diljem svijeta tijekom cijele godine potaknuti na obraćajne pozornosti ka LIQUI MOLY i kupovinu naših proizvoda, objavšnjava glavni izvršni direktor Ernst Prost.

LIQUI MOLY će biti vidljiv po prvi put na Velikoj nagradi Bahraina, koja će bizti vožena 31. ožujka.
Formula 1 i LIQUI MOLY su izvanredan par, budući da oba predstavljaju vrhunske performanse, kaže Ernst Prost.

Nakon Velike nagarde Bahraina, LIQUI MOLY logo će biti vidljiv na polovici preostalih utrka. OVa kampanja će koštati tvrtku nekoliko milijuna.
Ukoliko želite dosegnuti toliki broj ljudi diljem svijeta, ne možete šrtariti: morati misliti globalno i ulagati naveliko, kaže Ernst Prost.

Angažman u Formuli 1 nije novost za ovu robnu marku maziva. LIQUI MOLY je ranije bio sponzor momčadi Jordan.
Cilj oglašavanja u Formuli 1 je podizanje svijesti o našoj robnoj marci. Ulja i aditivi rade svoj posao nevidljivo, skriveni u dubinama stroja. Oni nisu proizvodi koje vozači vide i koji ih uzbuđuju svakodnevno. To je razlog što je vidljivost robne marke vrlo važna za LIQUI MOLY. Vrhunska kakvoća sama po sebi nije od velike pomoći ukoliko nitko ne zna njene prednosti, objašnjava Ernst Prost.

Pored Formule 1, LIQUI MOLY međuanrodne aktivnosti uključuju Svjetsko prvenstvo u motociklizmu MotoGP i Svjetsko prvenstvu touring automobila TCR. Također, tvrtka je uključena u mnoštvo nacionalnih, regionalnih pa čak i lokalnih događaja.
Idemo tamo gdje su kupci i tamo gdje oni žive - a to je u njihovoj domicilnoj zemlji, kaže Günter Hiermaier, direktor prodaje i drugi glavni izvršni direktor u LIQUI MOLY.

Ali LIQUI MOLY ne ograničava svoje aktivnosti samo na motosport. plav, bijeli i crveni logo je bio u vidiku ove zime tijekom Svjetskog prvenstva u rukometu, koje je premašilo sve rekorde, na Svjetskom prvenstvu u hokeju na ledu, turnitu Četiri skakaonice, Svjetskom prvenstvu skijanju kako i s Chicago Bullsima u NBA.
Ovo pokriva novu skupinu kupaca, a ujedno i premošćavamo zimsku stanku u motosportu. Tri čimbenika su oduvijek ključna: broj gledatelja na loakciji, pojavljivanje u medijima i potejal za stvaranje pozitivnih asocijacija s našom robnom markom, objašnjava direktor marketinga Peter Baumann.