LIQUI MOLY pokrovitelj Svjetskog prvenstva u rukometu

rukomet

LIQUI MOLY nije samo poznati pokrovitelj u svijetu auto-moto sporta. Kada se motori ugase, njemački specijalist za ulja i aditive podržava i druge sportove.

Turnir Četiri skakaonice je na rasporedu na prijelazu godine. "Vrhunski događaj koji će približiti našu robnu marku milijunima gledatelja," kaže Ernst Prost, direktor LIQUI MOLY.

Nakon skoro desetljeća, LIQUI MOLY se vraća kao službeni pokrovitelj velikog natjecanja u skijaškim skokovima.
"Događaj jamči vrhunski sportski doživljaj i veliku praćenost u medijima," kaže Peter Baumann. On je odgovoran za marketing pri LIQUI MOLY. Trenutno se ova tvrtka sa sjedištem u Ulmu usmjerava na pokrovoteljstvo zimskih sportova, uključujući Svjetsko prvenstvo u nordijskim disciplinama, Svjetski kup u nordijskoj kombinaciji, Svjetski kup u sanjkanju i skeletonu, kao i veleslalomu.

Potom, u siječnju, kada su zimski sportovi u punom zamahu, na rasporedu je spektakl - Svjetsku prvensto u rukometu za muškarce. Momčadi iz 24 države če se natjecati u Njemačkoj i Danskoj kako bi odredili tko je najbolji na svijetu. "Međunarodni fokus na Svjetsko prvenstvo i prateća medijska pompa koja će osigurati globalnu medijsko pokrivanje, su naši motivi za pokroviteljstvo," pojašnjava Salvatore Coniglio, voditelj izvoza pri LIQUI MOLY.

Ove aktivnosti kulimiraju s najvećim događajem zimskih sportova, Svjetskim prvenstvom u hokeju, koje će se održati u svibnju. Namjerno je izabran širok raspon sportova, kao što je brzo klizanje, koje je egzotično u Njemačkoj, ali je popularno u Aziji i Sjevernoj Americi.
"Na ovaj način osiguravamo da naš pokroviteljski stroj uvijek radi punom parom a naša robna marka bude vidljiva tijekom cijele godine, čak i kada nema natjecanja u sportu primjerenom proizvođaču maziva," kaže direktor LIQUI MOLY Günter Hiermaier.

Ovo donosi brojne prednosti za LIQUI MOLY poslovne partnere. Prvo, cjelogodišnja međunarodna marketinška aktivnost pojačava potražnju. Drugo, tu su i pozivnice na sportske događaje.
Ernst Prost: "Zimski sportovi i drugi veliki događaji van auto-moto sporta postaju sve važniji u našoj marketinškoj strategoji."

A na proljeće, motori će ponovno početi brujati.