Najbolja marka ulja je LIQUI MOLY

Ukupno 7.2 milijuna čitatelja u NJemačkoj su upitani koja je najbolja marka motornog ulja. Čitatelji magazina Auto Bild, Auto Motor und Sport, Auto Zeitung i Motor Klassik su svi odgovorili na isti način: LIQUI MOLY.
Ovaj jasan glas je ujedno i nagrada i obveza, kaže Ernst Prost, direktor.

Danas je Auto Bild objavio svoje rezultate, a ostale su publikacije to učinile prije par tjedana. S magazinima Auto Motor und Sport i Auto Zeitung ovo je osma godina zaredom da je LIQUI MOLY izabrana kao najbolja marka motornog ulja. Kod magazina Auto Bild i Motor Klassik ovo je edma godina u nizu.

Unatoč ovim rezultatima, nema naznaka rutinskom pristupu:
Objava rezultata je bila vrlo uzbudljiva za nas. Skoro kao Oskari, kaže Ernst Prost. Dobri rezultati u čitateljskim anketama su vrlo važne za nas jer je to demokratski glas koji prikazuje iskrenu ocjenu.

Biznisom motornih ulja dominiraju velike, globalne korporacije. Ipak SME iz Njemačke je u stanju nametnuti se kao David iznad Golijata, i uvijek biti korak ispred, kako na tržištu tako i kod zadovoljstva kupaca.
Biti proglašen najboljom markom, već skoro desetljeće u nizu, to se ne događa samo od sebe, kaže Günter Hiermaier Voditelj prodaje na tržištu Njemačke i Austrije.
Ovo je rezultat teškog timskog rada svih 850 zaposlenika. Želimo ponuditi našim kupcima najbolje proizvode i najbolju uslugu.



Popularnost brenda LIQUI MOLY je potpomognuta i globalnim sponzorskim aktivnostima. Tijekom nekoliko posljednjih mjeseci brend je vidljiv i na niz zimskih sportskih događaja.
Trenutno smo predstavljeni na MotoGP svjetskom motociklističkom prvenstvu a u svibnju ćemo biti na Svjetskom hokejskom prvenstu u Danskoj, kaže direktor marketinga Peter Baumann.

Svjesnost o brendu je bitna, ali stvarne vrijednosti su kakvoća i inovativnosti. Stoga tvrtka svake godine ulaže milijune u istraživanje i razvoj. Tijekom 2017. uloženo je 5,3 milijuna EUR.
U bliskim smo odnosima s vodećim svjetskim proizvođačima automobila a stoga nudimo kupcima motorna ulja s njihovim odobrenjem, kaže direktor razvoja David Kaiser. Kupci mogu dobiti od nas maziva za klasične automobile jednako kao i za vozila s najmodernijom tehnologijom.

I nema nikakve veze o kojem se mazivu radi, svi prolaze složene testne procedure.
Ovo omogućuje stalnu i trajnu kakvoću proizvoda na najvišoj razini.



Kako će buduće generacije motornih ulja izgledati, na tome rade istraživači i inženjeri, tako da "Made in Germany" i "Made by LIQUI MOLY" maziva i u budućnosti budu proglašeni najpopularnijim i najboljim u svijetu.